mon amour

بدون عنوان

1390/6/9 20:22
نویسنده : تیفانی
183 بازدید
اشتراک گذاری

رمضان تموم شد، خيلي از مسلمونا تو اين ماه عزيز قرآن رو ختم كردن. يكي شون هم خدا جون ميدوني كيه! يعني بعد از ثوابي كه بابت اون ختم برد بابت كاري كه امروز براي بار 1000 ام با من كرد بازم اون ثواب ارزش داره؟ خدايا من در توانم نيست قرآن رو ختم كنم در توانم نيست مرتب سفر زيارتي برم زورم مياد 5 صبح براي نماز پاشم خدايا ميدونم خيلي كاهلم ميدونم تو از بنده هات انتظار داري لااقل به واجبات ديني اهميت كامل بدن اما من از زير خيلي هاش در ميرم و متاسفم هميشه خودمو نكوهش ميكنم اما خدايا به همه نعمت هات قسم ميخورم خودت شاهدي هيچ موقع به كسي زخم زبون نمي زنم به كسي متلك نميگم دل كسي رو نميسوزونم پز داشته هامو به كسي كه اونارو نداره نميدم اما اون بنده اي كه خودت خيلي خوب ميشناسيش بامن خيلي داره بد ميكنه، من بهش احترام ميزارم چون بزرگتره اما بد برداشت ميكنه فكر ميكنه من ازش ميترسم اين اجازه رو به خودش ميده دلمو با بد ترين شدت ممكن بشكونه به خاطر چيزي كه ميدونه من از دست دادم و دوستش داشتم و نميتونم حالا داشته باشم. خدايا خيلي چشمامو ميبندم خيلي خودمو كنترل ميكنم وقتي جلو همه فاميلش بهم بي احترامي ميكنه صدام درنياد اما الان دارم منفجر ميشم زندگي خيلي كريه و زشته كاش نبودم من ظرفيتم كمه طاقت ندارم خدايا اگر همه بنده هات كه مومن هستن و قرآن ختم ميكنن اينطورين پس بنده هاي بدت چي هستن ديگه؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ثمين
2 آبان 90 1:08
salam.kojae?az mahramezoon ta hala montazeretam.



سلام عزيزم مرسي از اينكه مياي اينجا سر ميزني
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mon amour می باشد