mon amour

عيد قربان

1390/8/17 17:10
نویسنده : تیفانی
228 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز بابا جون برام قرباني مي خواست بكنه اين قرباني به خاطر نذري بود كه براي سلامتيم كرده بودن و همه خونواده دور هم جمع شديم و روز بسيار عالي رو گذرونديم يه كدورت كوچيك بين خواهرم و يكي از اعضاي فاميل حدود 3 سال پيش رخ داده بود كه تو روز عيد برطرف شد و خنده رو لب همه بود.

هميشه ته قلبم براي مامان و باباي عزيزم سلامتي از خدا ميخوام دلم ميخواست وسع مالي داشتم تا ميفرستادمشون سفر حج ، اونا با اين سن نتونستن برن حج اما منو فرستادن و من هميشه اين تو خاطرمه با اينكه خيلي مقاومت كردم اما حريفشون نشدم خدايا حج من رو نميخوام به پاي من ثبت كني اون حج اگر مقبول شده براي پدر و مادرم ثبتش كن.

امروز برف اومد و هوا حسابي سرد شده ، پاييز همه جارو خوشگل كرده دلم ميخواست برم يه جايي كه بتونم خزان پاييز رو تماشا كنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ثمين
19 آبان 90 10:14
سلام.اين روزهاي زيبا مبارك و فرخنده باد بر شما.


@};
مامان ثمين
22 آبان 90 17:24
سلام.اين روزهاي خجسته و مبارك رو بهتون تبريك ميگيم.


روزگارتون در اين روزهاي خجسته خوش، ممنون عزيزم
مامان ثمين
23 آبان 90 12:13
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد / ايمان به جز از حب علي پايه ندارد گفتم بروم سايه لطفش بنشينم / گفتا که علي نور بود سايه ندارد عيد غدير مبارک
الناز
22 آذر 90 17:30
سلام عزیزم وبلاگتو کم و بیش خوندم . نمی دونم جریان چیه ولی آرزو می کنم به زودی شفای کامل پیدا کنی و صاحب نی نی ناز بشی عزیزم ایشا....
مامان ثمين
3 دی 90 16:54
سلام.راي گيري جشنواره شروع شده ثمين كدش 163 هست يادتون نره دوست مهربونم.


سلام عزیزم ثمین خانم رو چشم من جا دارن
مامان ثمين
21 دی 90 13:52
سلام.كجايي؟چرا دير به دير ميايي؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mon amour می باشد