mon amour

اميد دوباره

1390/4/29 0:06
نویسنده : تیفانی
190 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پيش روزگار بدي داشتيم و 4 شنبه جواب خيلي بدي تو آزمايشم ديدم واي خيلي ترسيديم ديگه هيچ چيز كنترلم نميكرد دلم ميخواست تمام شيشه هاي خونه نحسمون رو بشكنم .علي با چند تا آزمايشگاه و پزشك خارجي تماس گرفت و مشكلمو بهشون گفت و منو به زور برد خونه بابام و خودشم 5 روز موند پيشم اگر اينكارو نميكرد ديوونه ميشدم اونجا دور و برم شلوغ بود و آرامش و آسايش پيدا كردم و همه سعي ميكردن من خوشحال باشم مراقبت هاي پدر و مادرم و توجه علي حالمو خوب كرد و روز آخري كه اونجا بودم يه تست دادم و جواب خوبي گرفتم و تا رسيدم خونه رفتم آزمايشگاه هميشگي و ديديم كه ترك خونه باعث بهبود نسبي من شده. آقاي دكتر لورنس كل هم پيگير آزمايشام بود و گفت فعلا نياز به شيمي درماني نيست و تا چند ماه آينده به وضعيت عادي برميگردم و بهم هشدار داد دكترم رو عوض كنم من ديگه پيش مدرس نمي رم اون جز بدبختي برام چيزي نداشته و فقط مريضا براش مثل گله گوسفند هستن خير سرش دكتر من بود اما ذره اي روحيه بهم نمي داد و من ميرفتم پيش دكتر خدابنده كه  متخصص خون بود فقط براي اينكه بهم روحيه بده خدا لعنت كنه اون كسي رو كه يه مشت پزشك بي وجدان و بي سواد رو آويزون اين مردم بدبخت كرد و بهشون مجوز طبابت داد اينا با قابله ها هيچ فرقي ندارن.

آرامش تو خونمون حكم فرما شده ، علي هر كاريش ميكنم دنبال كاراي پذيرش نمي ره ميگه تا كاملا همه چيز خوب نشه اقدامي نمي كنم .

خدا جونم يكي از ورزشكاراي كشورم (داداشي) كشته شد،روحش رو شاد كن دلم خيلي براش سوخت خدايا مملكتمون رو امن و آباد كن خدا جرم و جنايت رو كم كن.

خدايا به خاطر نظر لطفي كه به خونواده كوچيك ما داشتي خيلي ممنونم بهم كمك كن بتونم در حق همسر و پدر و مادر عزيزم كه همه جوره كمكم كردن خوبي كنم خدايا همسرم و خونوادمو حفظ كن و سلامت نگهشون دار خدايا خيلي دوستشون دارم اميدم تو دنيا فقط به شما و خونوادمه من جز شماها هيچ كسي رو ندارم خدايا برام سايشون رو حفظ كن.

ممنونم خدا جون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان رها
29 تیر 90 10:59
سلام عزیزم وب قشنگی دارین کد رهای من در مسابقه 27 اگه رای بدید خوشحال میشیم


سلام به دختر ناز و خنده روتون راي دادم اميدوارم زير سايه پدر مادرش زندگي شاد و موفقي داشته باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mon amour می باشد